loading...

بهترین تجهیزات لاندری

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:21

استفاده ضابطه پاسکال در سیستم‌های هیدرولیک، به خرید لاندری عنوان مثال جک‌های هیدرولیک، دستور‌های اقتدار و بقیه ماشین‌آلات هنگفت ، قابلیت به کار گیری از فشار مایعات برای جابجایی نیرو و اجرا شغل را آماده میاورد. سیستم‌های هیدرولیکی امروزی، برای مثال ماشین‌های صنعتی، وسایل نقلیه و امکانات ساختمانی، مبتنی بر این اصل پیاده سازی و تشکیل شده‌اند و به صورت کبیر‌ای در صنعت های متعدد کاربرد دارا‌هستند.

پیرو نوشته‌ی علمی کاربرد هیدرولیک با ما یار و همدم باشید.

اجزای تشکیل دهنده سیستم هیدرولیک
سیستم‌های هیدرولیک از اجزای زیادی تشکیل‌شده‌اند که در هماهنگی بدون نقص با یکدیگر شغل می‌نمایند تا نیروی حرکتی لازم را آماده نمایند. در‌این نصیب، مهمترین اجزاء سیستم هیدرولیک را معرفی می کنیم.

مخزن جابجایی گرما
این نصیب برای ذخیره‌سازی مایع هیدرولیکی و تسهیل بیسون صنعت جابجایی گرما پیاده سازی شد‌ه‌است. ضمن این، مخزن به تصفیه آلاینده‌ها و غیروابسته سازی هوا از مایع امداد می‌نماید، که‌این دستور به پیشرفت در عملکرد کلی سیستم امداد شایانی می‌نماید.

پمپ هیدرولیک
پمپ هیدرولیک وظیفه تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی هیدرولیکی را بر ذمه داراست. با وجود اشکال متعدد پمپ‌ها مثلا پمپ چرخ‌دنده‌ای و پمپ پیستونی، هرکدام از این پمپ‌ها نقش مهمی در تکان مایع در سیستم دارا هستند.

روزنه‌های هیدرولیکی
روزنه‌ها در در دست گرفتن جریان مایع نقش مهم دارا هستند. از روش گشوده و بسته کردن این روزنه‌ها، جریان مایع هدایت میگردد. وجود اشکال متعدد روزنه‌ها به عنوان مثال پوپت‌ها و قرقره‌ها، به اجرا دادن فرآیندهای گوناگون در سیستم امداد می‌نماید.

بازدید : 0
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:45

ماشین‌های لباسشویی صنعتی با گنجایش‌های بالا شناخته می‌گردد. معمولاً خرید لاندری لباسشویی صنعتی از ۲۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم در‌این گروه قرار می گیرد و راجع به دستگاه‌های تخصصی‌تری مانند پتو پر نمک صنعتی این گنجایش به ۳۰۰ کیلوگرم هم میرسد.

گونه های ماشین لباسشویی های صنعتی

لباسشویی‌های صنعتی یا این که دستگاه خشکشویی ایتالیایی از دوست داستنی‌ترین و قابل‌اعتمادترین دستگاه‌های مربوط به اسباب آشپزخانه صنعتی میباشد و خرید آن به وسیله متخصصان تجهیز یا این که پخش پیشنهاد میشود.

کم آب‌کن صنعتی
اشکال کم آب‌کن صنعتی مبتنی بر سعی ویژه و انجام گرمای در دست گرفتن گردیده‌ای که داراست پروسه کم آب شدن منسوجات را کوتاه می‌نماید و نقش مهمی در سرعت بخشیدن به همگی عمل‌های صنعتی لباسشویی و خشکشویی انجام می‌نماید.

آبگیر یا این که سانتریفیوژ لباسشویی
اشکال دستگاه‌ آبگیر با تلاش چرخشی خروج آب و ماده های شوینده از بافت منسوجات و البسه گوناگون را ممکن می‌نماید و برای تجهیز لاندری صنعتی مدام آیتم اعتنا قرار میگیرد.

دیگ بخار
تغذیه دستگاه‌ها و امکانات لاندری از حیث آب جوش و بخار با به کارگیری از اشکال دیگ بخار ممکن می شود که در اشکال و گنجایش‌های مختلفی در بازار مو جود میباشد.

نکته دارای اهمیت در امر دیگر بخار و به‌طورکلی بیسون صنعت اسباب خشکشویی، خرید و گزینش صحیح این امکانات با دقت به گنجایش و تجهیزات آنها میباشد که به طور طبیعیً بر روی ارزش آنان هم تأثیر می گذارد. خلال این، صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌های مرتبط با آن هم از سایر مزایای دستگاه دیگ بخار لاندری میباشد که هزینه کار دستگاه‌هایی را که با انرژی‌هایی همانند برق و گاز فعالیت می‌نماید، ذیل می آورد.

برچسب ها بیسون صنعت ,
بازدید : 8
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:59

پارچه ابریشمی از حساس‌ترین گونه های پارچه میباشد خرید لاندری که بایستی در محافظت و شستشوی آن اعتنا نمود در شستشوی خرقه ابریشمی ازمواد شستشوی پارچه ابریشمی و آب ملایم به کارگیری فرمائید چون دیگر ماده های شوینده و آب داغ به پارچه جراحت می زند. در حالتی که شستشوی پارچه ابریشمی برایتان مشقت بار میباشد، آن را به یک خشکشویی حرفه ای بسپارید.

پارچه پلی استر

از پلی استرمعمولا در تنظیم جامه ورزشی استعمال می شود. برای نگهداری از این کالا خرقه‌ها آن‌ها را با آب داغ نشویید و لباسشویی را روی دمای ذیل یا این که ولرم تهیه نمائید و این جامه‌ها را اتو نکنید چون حرارت بافت پلاستیکی را از میان میبرد. این نوع جامه‌ها را تر و تمیز روی سد پهن کرده تا صاف کم آب خواهد شد.

پارچه ویسکوز

برای اینکه این نوع پارچه حین شستشو جراحت نبیند آنان را با آب سرد و ملایم بشویید و فعالیت شستشو را با ملایمت اجرا دهید چون الیاف این نوع پارچه‌ها آسیب پذیر می‌باشند. توضیحات مندرج روی پارچه ویسکوز را رسیدگی نمائید و به سکو آب اعتنا کنید.

پارچه رامی

پارچه رامی را می توانید با دست بشویید یا این که درون ماشین لباسشویی با آب گرم یا این که آب سرد بیندازید تا پارچه چروک و یا این که کشیده نشود و میتوانید روی آنان‌را اتو بکشید. برای نظافت کردن آنها از آب ژاور به کار گیری نکنید.

ولی می توانید از شوینده‌های ضد لک هم امداد بگیرید. خوب میباشد که هنگام اتو کشیدن، یه خرده به آن ها رطوبت بدهید یا این که زمانی که هنوز بدون نقص کم آب نشده‌اند، آنان را اتو بکشید. مراقب باشید که دمای بیسون صنعت اتو خیلی بالا نباشد.

پارچه استرچ

پارچه استرچ را خوب میباشد با نحوه دستی و آب ولرم و شوینده ملایم بشویید و هنگام شستن با لباسشویی جايگاه آن را روی شستشوی الیاف تصنعی تهیه و تنظیم فرمایید و از وایتکس برای شستشو به کارگیری نکنید. این پارچه ها رنگ پذیری متعددی دارا هستند پس آنان را غیر وابسته بشویید.

پارچه چرمی

برای شستشوی پارچه‌های چرمی از شستشوی دستی به کارگیری فرمایید و پارچه چرمی را با حوله نرمی که در محلول صابون خانگی تر نموده بشویید چون بعضی پودرهای لباسشویی بدین نوع پارچه جراحت رسانده و موجب رخنه‌ میل کردن آن می‌گردد. پارچه‌های چرمی را در آب غوطه ور نکنید و در نور و روشنایی بی واسطه آفتاب کم آب نکنید.

پارچه کتان

از پارچه کتان در تنظیم بخش اعظمی خرقه‌ها به کارگیری می گردد، در شستشوی این نوع جامه از آب ولرم و ماده شوینده ملایم به کار گیری نمائید و برای اتو نمودن پارچه کتان سکو آن را روی آیتم کتان یا این که جايگاه ملایم قرار دهید.

پارچه مخمل

پارچه مخمل بافت دقیق و حساسی دارااست پس آن را باطن ماشین لباسشویی قرار ندهید و آن را با دست و با آب ولرم یا این که سرد بشویید و بی واسطه اتو نکنید چون دمای بالا و حرارت بدون واسطه نیز معاند پارچه مخمل میباشد

پارچه سیسال

به نقل از اینترنت گاه نمناک، این پارچه‌ها را می بایست باطن آب سرد با یک شوینده ملایم بیندازید. نخستین پارچه را به سایز و صورت طبیعی خودش برگردانید و مراقب باشید که دستگاه‌های داغ بدون واسطه با این پارچه‌ها عکس العمل نکند.

بازدید : 8
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:39

شستن خرقه با دست یکی کسل‌کننده‌ترین امور برای خرید لاندری بخش اعظمی از ما میباشد. درین قسمت قصد داریم شمارا به طور گام به گام با شستشوی دستی آشنا کنیم تا این روند را به صحت و در کوتاه‌ترین فرصت ممکن ایفا دهید.

تگ خرقه را بخوانید

مجموع جامه‌ها دارنده تگی می‌باشند که روش شستن درست بر روی آن درج شده میباشد. اعتنا داشته باشید که چنانچه مندرج میباشد، صرفا کم آب‌شویی خواهد شد، هیچوقت آن را به طور دستی نشویید.

از لگن منزه به کار گیری نمایید

در‌صورتی‌که قرار میباشد خرقه را باطن لگن و یا این که سینک و حتی وان گرمابه بشویید، عالی میباشد مسلما پیش از استارت شستشو از پاک بودن آن مطمئن گردید. چون لکه آن ممکن میباشد جامه را حاد نماید.

دمای آب و شوینده

هنگام شستن خرقه به طور دستی می بایست از آب سرد و یا این که ولرم استعمال نکنید و هیچ وقت دمای آب نباید فراتر از ۸۵ مرتبه سانتیگراد باشد، چون این مساله رنگ دادن خرقه و جراحت به الیاف پارچه را پیرو خواهد داشت.

آب کشی جامه

درین مرحله تلاش فرمائید با آب پاک مواد شستشو بیسون صنعت را از روی خرقه تمیز فرمایید، برای این عمل خوب میباشد به آرامی خرقه را باطن آب پاک قرار داده و فشار دهید تا کف از آن جداگانه خواهد شد. هیچ وقت جامه را نچلانید.

بازدید : 13
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:39

انبار شوینده ها
وسایل و مواد شستشو هم برای مثال وسایلی می باشند که خرید لاندری می بایست در محیطی امن، خنک و به دور از دسترس خردسالان قرار بگیرند. لاندری روم این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می نماید که بوفه و کشوی منقطع برای شوینده ها داشته باشید. این موضوع هم به راحتی شما در موقع شستشوی خرقه ها یاری می نماید و هم در نصیب هایی مثل آشپزخانه و گرمابه برای شما فضای آزاد بیشتری مهیا می نماید.


استعمال از لاندری روم تحت عنوان انبار شوینده ها
فضای اتو کردن خرقه ها
اتوکاری در هر منزل ای به کمی محیط و نوروروشنایی کافی نیاز داراست. شما میتوانید در لاندری روم اتو و ملحقات آن را قرار بدهید. ضمن این می‌توانید گونه های میزهای اتو متحرک و یا این که تاشو و اثبات را در بخش لاندری روم جا بدهید. همچنین جامه هایی که نیاز به اتو دارا هستند را هم در حوالی اتو و میز اتو حفظ نمائید.


ایده مخلوط میز اتو و فضای لاندری روم
فضای حوله ها و ملحفه ها
هر منزل ای سازه به نیاز اعضای خانواده، تعداد متعددی ملحفه، حولهخ و یا این که منسوجات پارچه ای دیگر مثل اثاثیه خواب و … داراست. شما می‌توانید در حالتی‌که فضای لاندری روم شما خراج از گرمابه قراردارد، کابینت و یا این که کمددیواری جدا ای برای مراقبت از این منسوجات پیاده سازی نمایید.


به کار گیری از شلف در لاندری روم برای حوله های مازاد
ابزارهای نظافت خانه
خلال مواقعی که اسم بردیم شما می‌توانید گونه بیسون صنعت های اثاثیه نظافت و تعمیر خانه مثل جاروبرقی، بخارشوی، طی زمین شوی، دستمال ها و شوینده ها، باکس ابزار و بقیه اسباب کاربردی منزل را هم در لاندری روم قرار بدهید. در واقع اتاق رختشویخانه قادر است یک پایانه کاربردی برای نظافت و تعمیرات خانه و خرقه ها باشد. ناگفته نماند که شما می‌توانید یک سینک هم برای شستشوی دستی خرقه ها به لاندری روم اضافه نمائید.

بازدید : 13
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:45

در شرایطی‌که دکورا سیون منزل شما کلاسیک یا این خرید لاندری که نئوکلاسیک میباشد و لاندری روم را با کاشی‌های سپید مربعی پیاده سازی کرده‌اید، شایسته ترین تعیین برای در لاندری روم شما در فرانسوی میباشد. به‌خصوص در‌صورتی‌که درهای فرانسوی سپید باشند و پنل‌های شیشه‌ای مربعی در آنها به‌عمل رفته باشد. در‌این‌حالت‌ یک فضای مطبوع درین نصیب منزل به وجود میاید که نمی‌گذارد از صرف وقت در‌این بخش از منزل خسته گردید.

در نصفه شیشه‌ای
یکی‌از دیگر از تعیین‌های عالی برای در لاندری روم در نصفه شیشه‌ای میباشد. این درها از دو نصیب ساخته شده‌اند و معمولاً نصیب پایینی آنها از چوب و نصفه بالایی آنها شیشه‌ای میباشد. تعیین این سبک در سبب ساز می گردد که فروغ این نصیب از منزل بیشتر باشد و درعین‌حالا فضای داخلی آن از دیگر بخش‌های منزل پنهان بماند.

در لاندری روم تحت، از در نصفه شیشه‌ای به مدل در فرانسوی مصرف شده میباشد.

در شیشه‌ای مات
در شیشه‌ای مات، یک تعیین دیگر برای پیاده سازی در لاندری روم میباشد. این سبک درها هم شم تمیزی لاندری روم را به خیر منتقل می‌نمایند هم به خیال و خاطر مات بودنشان، بازدارنده از این می شوند که فضای داخلی لاندری روم چشم خواهد شد. یکی شیوه های دیدنی برای تزئین این سبک در لاندری روم به کارگیری از استیکرهای گوناگون روی آن میباشد. از این استکیرها می‌قدرت روی در کل شیشه‌ای یا این که نصفه شیشه‌ای هم بهره برد.

در‌حالتی که لاندری روم کوچکی دارید، قید در لاندری بیسون صنعت روم را بزنید!
در شرایطی که لاندری رومی با متراژ خرد دارید یا این که لاندری روم و گرمابه شما یک کدام از میباشد و نمی‌توانید اتاق مجزایی را به لاندری روم تخصیص دهید، خوب میباشد پیاده سازی در لاندری روم را فراموش نمائید. در‌این‌صورت زیرا لاندری روم یک بخش منقطع در خانه وجود ندارد، میتوانید با روی هم قرار دادن ماشین لباسشویی و کم آب‌شویی فضای کمتری از خزینه را به لاندری روم تخصیص دهید.

بازدید : 8
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:37

بعضی از اشخاص فرق بین دو پرسش کلوزت و لاندری خرید لاندری چیست را نمی دانند ولی بایستی خاطرنشان کرد که جواب این دو پرسش به طور کامل مختلف میباشد. واکینگ کلوزت در واقع اتاقی دارنده گنجه و قفسه، آینه و یک مبل میباشد که به خواسته قرار دادن شل جامه ها در منزل های مجلل و والا تعبیه میگردد.نورپردازی مطلوب، بعد ها کلوزت و … بایستی در هنگام پیاده سازی گزینه اعتنا قرار بگیرد و از المان های اساسی دکورا سیون این اتاق تلقی می‌شود.

مدیا روم یا این که مید روم چیست ؟
برخی از یوزرها به غلط مید روم چیست در وب کاوش کرده اند که عبارت صحیح آن مدیا روم بوده و درین نصیب ما به معرفی این کلمه های نو منش یافته به چیدمان و منزل های اهل ایران میپردازیم.

همانگونه که از اسم آن مشخص و معلوم میباشد مدیا روم فضایی در منزل میباشد که کلیه وسایل صوتی و تصویری برای مثال تلویزیون در آن قرار می‌گیرد. این اتاقی فضایی برای دورهم نشینی و لذت بردن از زمان ها فراغت میباشد که اجزای اساسی آن را می‌تواند تلویزیون، کلیپ پروژکتور، اسپیکر و .. تشکیل دهد که اما نورپردازی و به کار گیری از مبلمان شل نیز مداقه بالایی شامل است رسانه های گزینه به کار گیری در مدیا روم به دو قسمت آنلاین و آفلاین تقسیم می گردند که به‌دنبال بیسون صنعت به معرفی آنان میپردازیم.

رسانه‌های آفلاین

اشکال سی‌دی‌ها
گونه های دی‌او‌دی‌ها و کلیپ دیسک‌ها
اشکال دیسک‌های بلوری
پوشه‌های صوتی کیفیت بالا با فورمت‌های Flac و DSD
پوشه‌های MKV X264 / X265
رسانه‌های آنلاین

فیلیمو و نماوا
آپارات و تماشا
تلویبیون و آنتن
و مرجع‌های متعدد فیلم‌ و سریال‌
مستر روم چیست
مستر روم یا این که اتاق خواب مستر در مقایسه با بقیه اتاق های یک منزل تجهیزات بیشتری داراست و به همین استدلال اسم مستر (مدیر) را برای آن تعیین کرده اند. چیدمان قشنگ و مجلل و وجود توالت و گرمابه از خصوصیت های مهم این اتاق به اکانت می‌آیند. این اتاق خواب از پدیده های تازه دنیای معماری تلقی می گردد که طی سال های قبلی در منزل های اهل ایران نیز جا پیدا کرده و اکثر کسانی که دارنده منزل های حیاط دار و گران قدر می باشند قصد به پیاده سازی اینگونه اتاقی برای خانه خویش می‌باشند.

بعداز جواب به پرسش مستر روم چیست بد وجود ندارد با خصوصیت های این اتاق به‌دنبال آشنا گردید:

چیدمان باشکوه
وجود بالکن و حیاط
دارنده توالت و گرمابه یا این که وان
پنجره های گرانقدر
بعدها والا
محل تعویض لباس
ویو و چشم انداز جالب

بازدید : 14
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:54

به پیشنهاد کمپانی چینش داخلی سپید برای پیاده خرید لاندری سازی صفحه ارایی لاندری روم بایستی به موارد ذیل اعتنا فرمائید:

برای این که صدای کم آب‌کن سبب ساز اذیت شما نشود بایستی به دور از اتاق خواب، لاندری روم یا این که به عبارتی اتاق لباسشویی پیاده سازی و ساخته گردد.
از بالکن تحت عنوان رخت‌پر نمک منزل در‌صورتی‌که که کمبود جا داراست، می توانید، به کار گیری فرمایید. دراین مکان می بایست دقت فرمایید پیاده سازی بالکن برای اتاق رخت شویی بایستی به صورتی باشد که نمای ساختمان جلوه‌ای پلیدی پیدا نکند.
برای این که به راحتی بتوانید جامه‌های آلوده را به اتاق رخت‌شویی جابجایی دهید، خوب میباشد محلی که به خزینه مجاورت بوده را تحت عنوان اتاق لباسشویی در لحاظ بگیرید.
در شرایطی‌که که کمبود دور و اطراف وجود داراست برای پیاده سازی لاندری روم خرد می بایست روی دیوار شلف نصب فرمائید.
برای پیاده سازی و تشکیل داد لاندری روم به شیر آب و چاه فاضلاب بایستی دسترسی داشته باشید.
در لاندری روم از سینک ظرفشویی به کارگیری نمایید.
یکی‌از دیگر از نکاتی که در پیاده سازی و تشکیل داد لاندری روم می بایست به آن اعتنا نمود، سود بردن از نور و روشنایی مطلوب میباشد.
فرش یا این که موکت در کف اتاق رخت‌شویی نباید استعمال شود و بایستی به سراغ کفپوش‌های ضد آب بروید.
در اتاق لباسشویی بایستی از پرده استعمال شود تا تابش بی واسطه فروغ خورشید سبب زخم دیدن ماشین لباسشویی نشود و در مواردی که آفتاب وجود ندارد، میتوانید پرده را کنار بکشید و درب پنجره‌ها را گشوده نمائید تا اتاق رخت شویی ضدعفونی گردد.لاندری روم در هتل‌ها و درمان گاه‌ها
در لاندری روم هتل‌ها حوله‌ها، گونه های روتختی‌ها، خرقه‌های نیروی کار، جامه‌های خدمه و خرقه‌ اشخاصی که در هتل اقامت داشته‌‌اند، مراقبت میگردد. لاندری روم درمان گاه بسیار پهناور میباشد از وظایف لاندری روم مریض‌خانه به آیتم های تحت می‌اقتدار اشاره کرد:

گردآوری ملحفه‌ها و جامه‌های آلوده
در زمان شغل با ملحفه‌ها و خرقه‌های آلوده و کثیف موازین در اختیار گرفتن عفونت رعایت می شود.
تفکیک ملحفه‌ها و جامه‌ها اجرا می شود.
در دست گرفتن رعایت ملزومات و استانداردها
هواخواهی ماده های شوینده
تحویل خرقه‌های پاک
کاربرد درست مواد گندزدا و مواد شستشو
اپ در اختیار گرفتن چگونگی که مشتمل بیسون صنعت بر اندازه گیری سکو حرارت آب میگردد.
شستن جامه‌ها، کم آب کردن، دوخت و رفوی خرقه‌ها

بازدید : 18
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:52

در جواب به پرسش لاندری چیست ؟ یا این که لاندری یعنی خرید لاندری چی می قدرت بیان کرد لاندری به معنای خشکشویی و لاندری روم (Laundry Room) به معنای مکانی برای شست و شو یا این که به عبارتی رخت پر نمک منزلمیباشد که با تیتر اتاق لباسشویی نیز شناخته می گردد. همان گونه که گفته شد در منزل های کهن اکثرا یک فضای این چنینی داشتند و معمولا هم از ذیل زمین برای این عمل به کارگیری می کردند. در پیشین این جای ها در منزل محل شست و شوی خرقه چرک آلود ها و یا این که پارچه های گوناگون مانند پرده ها بود اگرچه اتاق لباسشویی صرفا محصور به منزل نمی‌شود و کلیه هتل ها و یا این که بیمار‌ستان دارنده این محیط می باشند و جستجوی مطالبی با تیتر های لاندری مریض خانه چیست؟ و وظایف لاندری در هتل یا این که لاندری در هتل چیست مکان تعجب ندارد.

در طی های قدیم معمولا صرفا یک ماشین جامه شویی درین اتاق ها قرار داشت و کم کم پس از سپری شد یکسری سال ماشین کم آب کن هم بدین اتاق افزوده شد و خبری از پیاده سازی و چینش های امروزی عدم وجود ولی مدرن مفاهیمی مانند گونه های سبک لاندری روم ، بعد ها استاندارد لاندری روم ، پیاده سازی لاندری روم خرد با اعتنا به توسعه معاش شهر نشینی و به کار گیری بیشتر از لاندری روم در سوئیت عنایت بالایی داراست.

یکی‌از نکات اساسی در این جا ها طراحی صفحه آن میباشد. این که با اعتنا به فضایی که در چنگ دارید چه گونه اجزای اساسی را جایگذاری نمایید. افزون بر آن، خواهان زیبایی و کاربردی بودن چیدمان می باشید. اجزای مهم که در هر اتاق لباسشویی می بایست باشد عبارتند از: ماشین های خرقه شویی و کم آب کن، میز اتو و اتو.

خوب میباشد محل نصب طوری باشد که دسترسی بیسون صنعت به پشت ماشین لباسشویی به راحتی قابلیت‌پذیر باشد تا برای اجرا تعمیرات احتمالی آن نیازی به جابه‌جا کردن نباشد.

بازدید : 11
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

بعدها استاندارد لاندری روم به کارداران مختلفی زیرا فضای خرید لاندری اتاق متبوع بستگی داراست. بعد ها لاندری روم در منزل با فضای هتل و مریض‌خانه گوناگون میباشد البته دست کم فضای موردنیاز می بایست 1.5 در 1و5 متر در حیث گرفته گردد.

بزرگتر بودن این دور و اطراف سبب ساز می‌گردد تا فضای کافی برای قرار دادن وسایلی مانند ماشین کم آب کن، لباسشویی، سبد رخت و … نیز به اندازه کافی وجود داشته باشد. در صورتیکه بعداز دکوراسیون لاندری با کمبود گوشه و کنار مواجه شدید و برای بقیه اجزا جایی نداشتید به ادامه نوشته‌علمی دقت فرمائید تا نکات کاربردی و مفیدی را با هم یادگرفتن ببینیم.

1. استعمال از کشو و گنجه تاشو:
یکی مواقعی که برای پیاده سازی لاندری روم در بعدها خرد مطلوب میباشد، اجزای انعطافی و تاشو می باشند. به صورت نمونه در صورتی برای قرار دادن میز اتو فضایی نیست می‌قدرت این اطراف را با میزهای تاشو ساخت‌و‌ساز نمود. چون این نوع از میزها فضای کمتری نیاز دارا‌هستند و ریلکس تر و تمیز میگردند. برای قار دادن ماده های بیسون صنعت شوینده و حوله‌ها نیز میتوان از سبدهای تاشو بهره برد.

2. به کار گیری از فضاهای خالی دیوار:
یکی‌از نکات اساسی در پیاده سازی لاندری روم‌ها خرد استعمال مطلوب از فضای دیوارهای خالی میباشد که می‌اقتدار با نصب آویزهای دیواری بخشی از وسایل خرد را روی آن معلق کرد تا فضای کمتری اشغال خواهد شد.

3. به کارگیری از شلف‌ها:
به کارگیری از شلف‌ها و طبقه‌ها چه در لاندری روم‌هخای خرد چه والا سفارش می شود. چون ضمن افزایش جلوه بصری دور و اطراف، بسیار کاربردی نیز میباشند و می‌اقتدار روی آن وسائل تزئینی و اجزای دکوری را قرار بخشید.

وجود سینک در بعضا از لاندری روم‌ها برای شستشوی دستی حوله‌ها و یا این که پارچه‌های حساس که در ماشین لباسشویی قابل شستن نیستند بسیار مطلوب و کاربردی میباشد.

به کارگیری از چارچوب برای ماشین‌های لباسشویی و خشکن کن خلال ساخت و ساز زیبایی، حد این وسایل را مشخص کرده و لاندری روم را منظم و تروتمیز جلوه می دهد.


امکانات موردنیاز در لاندری روم:
مقصود اساسی از پیاده سازی لاندری روم جداسازی این محیط از دیگر فضاهای منزل میباشد. امکانات و وسایلی که بایستی درین اطراف قرار گیرد به گستردن تحت میباشد:

ماده شوینده
کمددیواری و شلف
ماشین لباسشویی
اتو و میز اتو
سبد رخت و رخت آویز
کم آب کن
در شکل قابلیت و امکان می‌اقتدار یک شمارشگر نیز برای قرار دادن ماده های شوینده درین دور و بر تعبیه کرد تا پروسه شستشو، اتو و تا کردن به راحتی اعمال خواهد شد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 1286
  • بازدید کلی : 1286
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی